3.9/5 - (8 امتیاز)

خرید بتن آماده در کرج

اگر شما در حال اجرای پروژه ساختمانی در منطقه کرج هستید، لیستی از موارد مهم را باید تهیه کنید. یکی از مهم ترین این موارد که بر سایر کارهای ساخت و ساز تأثیر می گذارد، نوع بتنی است که برای پروژه خود نیاز دارید. خرید بتن آماده در کرج باید با توجه به برخی ملاحظات اعم از انتخاب کارخانه بتن خوب، کیفیت بتن تولیدی، قیمت بتن و موارد دیگر انجام می پذیرد. به هر روی، ما در این مقاله می خواهیم در مورد خرید بتن در کرج صحبت کنیم، با ما همراه باشید.

درباره کرج

شهر کرج

کرج در 36 کیلومتری غرب تهران، در ساحل غربی رودخانه کرج و در دامنه جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است. دشت های وسیع کرج در ارتفاع 1320 متری از سطح دریا در مسیر حمل وسایل نقلیه، جاده های بین مرزهای ترکیه و آذربایجان به تهران قرار دارد. کرج شامل 2 منطقه به نام های «مرکزی» و «اشتهارد» و مناطقی مانند فردیس، اندیشه و غیره است؛ اما نواحی مانند شهریار، رباط کریم و ساوجبلاغ جزء استان تهران محسوب می شوند.

این شهر پنجمین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران، مشهد، اصفهان و تبریز است و بر اساس میزان جمعیت مردم یکی از کلانشهرهای ایران است. کرج از نظر دارا بودن صنایع، دانشگاه ها، کشاورزی، گردشگری، اکوتوریسم و ​​مراکز میراث فرهنگی وضعیت خاصی دارد.

کرج بزرگترین مقصد مهاجرت پس از تهران است و به دلیل هجوم عظیم تعداد مهاجران، قومیت هایی مانند فارس، کرد، ترک، مازندرانی، لر، گیلک، یزدی و خوزستانی اکنون در این شهر زندگی می کنند. توسعه روزافزون کرج باعث شده است تا روند ساخت و ساز در این منطقه رونق چشمگیری داشته باشد.

بتن آماده چیست ؟

بتن آماده (Ready-Mix Concrete) بتنی است که با آب، سیمان پرتلند و سنگدانه های ریز و درشت و مواد افزودنی ساخته می شود. این بتن در کارخانه و به شکلی مکانیزه و با تجهیزات پیشرفته تولید می شود و سپس توسط تراک میکسر به محل پروژه حمل می شود.

بتن آماده به دلیل مزایای متعدد از جمله کنترل کیفیت هنگام تولید، سرعت تولید و حمل بالا، سرعت بالای بتن ریزی، بتن ریزی در مناطق دشوار و سخت و موارد دیگر بهترین انتخاب برای تهیه بتن پروژه شما می باشد. بتن آماده به صورت حجمی (بر اساس متر مکعب) فروخته می شود. ساخت بتن آماده در یک کارخانه بتن و تحت شرایط کنترل شده انجام می شود.

تمام مواد تشکیل دهنده به صورت جداگانه تهیه می شوند و به نسبت دقیقی مخلوط خواهند شد. مواد تشکیل دهنده بتن در مرحله اختلاط به یک جرم بتن یکنواخت تبدیل می شوند که از طریق کامیون های میکسر به محل ساخت و ساز تحویل داده می شوند. زمان اختلاط از اهمیت ویژه ای برخوردار است که از لحظه ریخته شدن بتن در تراک میکسر تا رسیدن به محل پروژه ادامه دارد.

چرا به بتن آماده نیاز داریم ؟

بتن آماده همانطور که از نامش پیداست، در کارخانه تولید شده و آماده ارسال به محل پروژه است. این بدان معناست که شما باید تک تک نیازهای خود اعم از رده بتن، متراژ و غیره را به کارخانه ارائه دهید تا مخلوط بتنی همان چیزی باشد که می خواهید.

با ورود بتن آماده به صنعت ساختمان می توان از انواع روش های کنترل استفاده کرد تا کیفیت آن آزمایش شود. یک سیستم جامع ERP، ابزاری عالی برای اطمینان از تهیه بتن با کیفیت بالا از طریق کارخانه است. وقتی بتن به طور کارآمدی مدیریت، اداره و تحویل داده شود، می تواند منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها در کنار افزایش کیفیت پروژه شود.

 تحویل به موقع در اینجا نقش مهمی را ایفا می کند زیرا هرگونه تأخیر می تواند بر عملکرد بتن تأثیر بگذارد و کیفیت آن را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. به همین خاطر، باید حدالمقدور از تهیه بتن دستی برای مقاطع با حجم بتن ریزی زیادی خودداری کرد و فرآیند بتن ریزی فونداسیون، ستون ها، سقف ها و اعضای دیگر ساختمان را با بتن آماده انجام داد.

در این میان، برای پروژه هایی که در منطقه کرج قرار دارند، انتخاب یک کارخانه بتن با کیفیت مهم است زیرا این منطقه دارای بافت شهری مخصوص به خود است و کارخانه بتن باید دارای تجهیزات مناسب برای این امر باشد. 

موارد مهم قبل از خرید بتن در کرج

حجم بتن

بتن با متر مکعب فروخته می شود و شما باید مقدار متراژ مورد نظر پروژه خود را محاسبه کنید. اگر منطقه بتن ریزی مستطیلی است، باید طول، عرض و ضخامت بتن را در هم ضرب کنید. با این حال، برای یک منطقه به شکل نامنظم، نیاز دارید هر منطقه را به صورت جداگانه تقسیم کرده و محاسبات ابعاد را انجام دهید.

محتوای آب بتن

مقدار آب مورد نظر شما میزان روانی و مقاومت بتن را مشخص می کند. این مهم اغلب به صورت نسبت آب به سیمان تعیین می شود. معمولاً کارفرما با مشخص کردن رده مقاومتی بتن، به کارخانه کمک می کند تا میزان آب مخلوط را برای رسیدن به مقاومت مورد نظر، محاسبه کند.

درک اصول طرح اختلاط

داشتن دانش بنیادی در مورد طرح اختلاط بتن به شما کمک می کند تا بتوانید بتن مورد نظر خود را خریداری کنید. این مهم به شما کمک می کند تا بتن را آنطور که در نقشه های اجرایی آمده است، به دست آورید. بسیاری از کارخانه های تولید بتن در صنعت خود متخصص هستند و می توانند بیشترین کمک را به شما کنند.

بتن ریزی در زمان مشخص

شما باید مطمئن شوید که همه چیز را برای تحویل و بتن ریزی آماده کرده اید. محل ساخت باید برای کامیون میکسر به راحتی در دسترس باشد و سایت باید به درستی آماده شود تا هیچ گونه تأخیری وجود نداشته باشد. بتن ریزی در حجم زیاد، زمان قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد.

زمان آماده سازی بتن

زمانی که می توانید بتن را پخش و مسطح کنید، فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفته شود و اغلب این مورد تحت تأثیر شرایط آب و هوایی است. مدت زمان قبل از شروع بتن ریزی برای آماده سازی اغلب یک و نیم ساعت خواهد بود. با این حال، در شرایط آب و هوایی گرم، باید تلاش کنید که کار را در یک ساعت به پایان برسانید. سفارش بتن آماده ممکن است فرآیند پیچیده ای به نظر برسد، به خصوص اگر پروژه شما بسیار بزرگ بوده و جزئیات زیادی داشته باشد.

مشخص کردن نوع سنگدانه ها

عامل دیگری که هنگام سفارش مخلوط بتنی باید مشخص کنید، حداکثر سنگدانه درشت مورد استفاده در مخلوط است. بهترین راه تصمیم گیری رعایت استانداردهای آئین نامه ای است. به طور کلی، حداکثر سنگدانه نباید از یک پنجم کوچکترین بعد داخلی قالب بتن بیشتر شود. همچنین، نباید بیش از سه چهارم فاصله بین میلگردها باشد.

تعیین اسلامپ بتن

اسلامپ بتن ، به قوام بتن در زمان ریختن آن اشاره دارد. اسلامپ بر اساس عواملی مانند نوع قالب، فاصله آرماتور و شیب محل قرارگیری آن متفاوت است. به علاوه، استانداردهای ساخت و ساز نیز مشخصات اسلامپ را تعیین می کنند؛ اما هر چه اسلامپ بتن بیشتر باشد، مخلوط روان تر بوده اما مقاومت کمتری دارد. روانی کمتر به معنای به دست آوردن بتنی با مقاومت فشاری بالاست.

اهمیت عمل آوری بتن

عامل دیگری که هنگام سفارش باید در نظر داشته باشید، زمان عمل آوری است. این مهم به دوره زمانی گفته می شود که در آن مخلوط در محیط ریخته شده و بتن شروع به سفت شدن می کند. هنگام سفارش بتن آماده در هر برهه ای از زمان، هوا باعث ایجاد نگرانی اساسی می شود. به یاد داشته باشید که سفارش بتن آماده در زمان مناسب بسیار مهم است. پیش بینی باران باید انجام شود زیرا باران هم بتن ریزی و هم عمل آوری را تحت تأثیر قرار می دهد.

سادات بتن غرب، هم اکنون در کرج

خرید بتن آماده در کرج
کارخانه جدید سادات بتن در کرج

سادات بتن غرب، بعد از سرویس دهی های درخشان در غرب تهران و انجام مهم ترین پروژه های این منطقه، از جمله بتن ریزی پروژه ایران مال تهران که در آن رکورد بتن ریزی نیز شکسته و در گینس هم ثبت شد، بتن ریزی بوستان جوانمردان و بتن ریزی بیمارستان نیکان غرب، کارخانه بتن پیشرفته دیگری، اینبار در کرج افتتاح کرد. ما با تمام تجربه و دانشی که در طی سال ها به آن دست پیدا کردیم، اکنون به کرج آمده ایم، تا بهترین سرویس را به مردم این شهر ارائه کنیم.  با توجه به موقعیت خاص این کارخانه، امکان سرویس دهی به تمام مناطق شهر کرج وجود دارد.

پیشرفته ترین تجهیزات

خودروهای حمل پیشرفته سادات بتن
پیشرفته ترین تراک میکسرها برای حمل با کیفیت بتن

ما اعتقاد داریم که مشتریان ما، لایق بهترین خدمات هستند و به همین منظور، برای به دست آوردن بالاترین کیفیت سرویس دهی، ما پیشرفته ترین تجهیزات روز در تولید و حمل بتن را بکار میگیریم. استفاده از بچینگ های تویینگ شفت جدید، تراک میکسرهای مدرن و پیشرفته و پمپ های دکل پیشرفته، از این دست تجهیزات هستند. 

مناطق تحت پوشش کارخانه

کارخانه جدید سادات بتن در کرج، در یک منطقه بسیار مناسب قرار گرفته است و به همین دلیل، امکان خرید بتن و بتن ریزی در مناطق زیر فراهم می باشد :

  • خرید بتن و بتن ریزی در کرج
  • خرید بتن و بتن ریزی در اندیشه
  • خرید بتن و بتن ریزی در فردیس
  • خرید بتن و بتن ریزی در شهریار
  • خرید بتن و بتن ریزی در ملارد

قیمت بتن آماده در کرج

قیمت بتن در کرج، کاملا تحت تاثیر مواردی است که بالاتر خدمتتان توضیح دادیم. طرح اختلاط بتن آماده، برای هر پروژه متفاوت می باشد. اینکه شما در حال بتن ریزی کدام یک از بخش های ساختمانی خود هستید، در حال بتن ریزی فونداسیون هستید یا سقف، یا دارید تیرها را بتن ریزی می کنید، تاثیر کاملا مستقیم بر قیمت بتن آماده شما دارد، زیرا بتن مورد نیاز هر بخش، از نظر طرح اختلاط، رده مقاومتی و … متفاوت است. قیمت بتن بر اساس نیاز پروژه و کارشناسی انجام شده بر روی هر پروژه، مشخص می شود. در صورتی که قصد خرید بتن در کرج، اندیشه، فردیس و شهریار را دارید، می توانید با کارشناسان سادات بتن تماس بگیرید، ما کاملا در این زمینه شما را راهنمایی می کنیم. 

خرید آنلاین بتن آماده در کرج :

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و گره خوردن آن با رفع نیازهای امروزی همه ما، برای راحتی شما مشتریان گرامی، سامانه آنلاین خرید بتن در کرج را نیز در سایت سادات بتن راه اندازی کردیم. علاوه بر خرید بتن آماده در کرج، شما امکان خرید بتن در شهریار، خرید بتن در فردیس و خرید بتن در اندیشه و خرید بتن در ملارد را نیز از طریق این قسمت دارید. اینکار به مقدار زیادی، در زمان شما صرفه جویی می کند. با توجه به شرایط خاص این روزها، ترافیک های زیاد، شلوغی خیابان ها و بیماری کرونا، دیگر نیازی به مراجعه حضوری شما به کارخانه های سادات بتن نیست. ما دغدغه های شما را داریم و همیشه برای ارائه بهترین خدمات به شما، تمام توانمان را به کار می گیریم. شما می توانید از طریق صفحه رزرو آنلاین بتن ، اقدام به سفارش آنلاین بتن در کرج و شهرهای ذکر شده نمایید.

منابع :

https://www.essexconcreteandscreed.com/

https://buildsupply.com//